Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2018 18:06 - Матурите
Автор: fromme Категория: Забавление   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Като мой първи блог ще започна с нещо през което всички минават в даден момент.

Защо да го прочетете до край ?
-Ако сте Възрастен ще си припомните.
-Ако сте ученик на който до година-две му предстои ще знаете (или пустосвате) 
-Ако тази година на вас се пада мачението. 
-Ако имате котка

Почти сигурна съм, че последното няма общо.

Избрах темата "Матури" като първа защото напоследък често (меко казано) мисля за тях. Ако някой се чуди 11 клас съм. Избрала съм история. Точно така. По-принцип хората избират нещо "лесно" като биология или география, но да си го признаем ЛЕСНО НЯМА. 
Ако става въпрос за глупости то се запомня. Песните, които слушаме от 1 път малко или много се запомнят. Да не говорим пък за рекламите. Защо питам аз Защо не може и така да е с уроците?? Моята теория е че ако не е важно се помни. (Ето затова съм ходила по 2 курса в магазина. Отивам за едно и се връщам с друго.) 

Мнението на учителите ( говоря за учители, а не Възрастни, които го правят само заради заплатата ) по въпроса е че твърде голямо напрежение се създава по време на матурите. Съгласна съм. Кому е нужно със специална черна химикалка дадена там да се пише ? Да със сигурност най-обикновената от магазина която си носиш може да съдържа нещо което да ти подскаже при тези камери и проверки....
Мнението на мама: Забравя се под напрежение. (Въпреки това с кеф чете после бисерите от матурите) 

Трикове за учене....
  1.  Не го приемайте за учене като го четете. 
  2.  -
  3.  -
  4.  -
  5.  -
Дори 1 още не съм успяла да го изпълня....

Ако сте човек, които успява спокойно да си научи за изпит и матури ЗАПОВЯДАЙТЕ да споделете на коментар за по трудно запомнящите-ВАЖНИТЕ неща като мен. 

image
Снимката ми е изпратена от тазгодишен зрелостник. 



Тагове:   матура,   учене,   лесно,   трикове,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fromme
Категория: Забавление
Прочетен: 11276
Постинги: 6
Коментари: 5
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930